Subject: DSA-ga seotud Eesti õiguskorra ja pädevuste kaardistus Euroopa Komisjonilt
From: "Helena Tipka" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Aug 2025 10:56:54 +0300

Tere!

TTJA kui digiteenuste koordinaator Eestis edastab Teile Euroopa Komisjoni 
poolt koostatud küsitlused. Küsitluste eesmärgiks on kaardistada 
Digiteenuste määrust (DSA) ümbritsevat õiguskorda Euroopa Liidu 
liikmesriikides. Küsitlused sisaldavad küsimusi DSA artikkel 9 ja 10 
(ebaseadusliku sisu vastaste meetmete võtmise korraldused ja teabe esitamise 
korraldused) kohta ning kuidas need sobituvad meie siseriiklikku õigusesse 
ja praktikasse.

1.     Ebaseadusliku sisu eemaldamise korralduste kohta:

Link:  <https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/Mapping_orders_illegal_content> 
https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/Mapping_orders_illegal_content

Parool: WG7Orders2025

2.	Teabe esitamise korralduste kohta:

Link:  <https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/Mapping_orders_information> 
https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/Mapping_orders_information

Parool: WG7Orders2025

Küsitlustele vastamise tähtaeg on 31. august.

Juhime tähelepanu, et küsimustikud on üles ehitatud nii, et neis küsitakse 
teavet iga asutuse poolt konkreetse õigusliku aluse alusel välja antud 
korralduse liigi kohta. Kui asutus saab anda vahendusteenuste osutajatele 
DSA artikli 9 või 10 tähenduses korraldusi rohkem kui ühe õigusliku aluse 
alusel, peab küsimustiku täitma eraldi iga asjakohase õigusliku aluse kohta.

Oleme tänulikud, kui leiate aega küsitlustele vastavalt enda asutuse 
pädevustele vastata ning aidata kaasa Euroopa Liidu liikmesriikide õiguse 
paremale kaardistamisele.

Lugupidamisega

Helena Tipka

Digiteenuste jurist

6675691|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee | Endla 10a, 10122 TALLINN

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet